بهترین مدل لباس های بارداری در فصل زمستان کدام است؟

عکس لباس بارداری در سایت دیجی کالا لباس

سرمای زمستان شروع شده است و شما پالتو، روسری، دستکش ها و کلاه زمستانی‌تان را از کمد بیرون می‌آورید، اما بعد متوجه می‌شوید زیپ کاپشن یا پالتو از روی شکم شما بالا نمی‌رود. حالا وقت آن است که سراغ خرید یک پالتو یا مانتو بارداری از بهترین سایت فروش لباس و پوشاک بروید.

بهتر است پولتان را خرج خرید یک لباس بارداری زمستانی با جنس مناسب و باکیفیت کنید. این چند ماه شیرین بارداری را با لذت طی کنید و در عین حال که از لباس های بارداری زیبا استفاده می‌کنید کیفیت را نیز مدنظر قرار دهید.

سراغ پالتو بارداری با کمر قابل تنظیم بروید

گرم و در عین حال شیک زمستان بارداریتان را بگذراید، یک پالتو با کمر قابل تنظیم بهترین مدل لباس بارداری برای گذراندن زمستان است. پالتو با کمربند و کمر قابل تنظیم لباسی است که از مجموعه‌های لباس بارداری و البته لباس‌های معمول نیز می‌توانید پیدا کنید. پالتو زنانه در عین حال که کاملا حس راحتی را به شما می‌دهد و مدلی کلاسیک و شیک هم دارد.

سراغ رنگ و مدل کلاسیک پالتو بروید تا آن را بتوانید با هر لباس یا ژاکتی ست کنید و بتواندی آن را به راحتی بعد از دوران بارداری هم استفاده کنید.

شنل و پانچو را به لباس های بارداری خود اضافه کنید

شنل و پانچو از بهترین مدل های لباس بارداری برای فصل زمستان است. این مدل لباس بارداری در عین حال که بسیار زیبا و شیک است به خوبی نیز شما را گرم نگه می‌دارد و در ماه‌های اول بارداری می‌توانید شنل یا پانچو خود را با کمربند استفاده کنید و در ماه های آخر بارداریتان کمربند را بردارید تا احساس راحتی و آزادی بیشتری داشته باشید.

از سوی دیگر پانچو یک لباس بارداری صرف نیست بنابراین از خرید یک پانچو شیک و زیبا به عنوان لباس بارداری احساس بدی نخواهید داشت چون پس از بارداری نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

حتی پانچوها برای روی لباس بارداری مجلسی نیز انتخاب خوبی است چراکه در عین راحتی و گرما همیشه روی مد روز نیز هست  البته زیر آن هر لباسی را می‌توان به راحتی پوشید.

مدل لباس بارداری جدید در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

همیشه سراغ لباس بارداری نروید

فکر نکنید چون باردار شده‌اید حتما باید در مجموعه مدل لباس بارداری سراغ لباس مناسب خودتان بگردید. یک یا دو سایز لباس بزرگ‌تر از سایز پیش از بارداری برایتان می‌تواند مناسب باشد، ضمن اینکه آن‌ها را پس از بارداری نیز می‌توانید بپوشید.

کمر پلیسه‌ای دوست خوب دوران بارداری است

برای خرید لباس بارداری مجلسی لباس‌های کمر پلیسه‌ای را فراموش نکنید. حتی یک پالتو یا بارانی کمر پلیسه‌ای نیز برای مدل لباس بارداری انتخاب مناسبی است. کسلنی که لباس یا پالتو با کمر پلیسه‌ای می‌وپشند سبک خود را دارند و البته همه آن‌ها باردار نیستند.

منبع: مدل لباس بارداری برای گذران یک زمستان سرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *